.

ITT 2017 – czyli Międzynarodowy Zlot Transalpa w Polsce - szczegóły :

Termin : 8 - 11 czerwca 2017 r.

Miejsce : "Półwysep Lipa"
               Wdzydze Tucholskie - Lipa 2, 83-442 Karsin
(północ Polski, ok. 80 km od Gdańska na południe)

              WWW : http://www.polwyseplipa.pl/

Ceny : Domek = 320,00 zł (80 eur), Namiot = 240,00 zł (60 eur)
/ pokoje w domkach są 2-osobowe + kanapa w "salonie" /

Organizatorzy  : Posster (Piotrek), Prochu (Wojtek) i Daniel     /członkowie Transalp Club Polska/

----------------------------------------------------------------------------------------------

Ogólny plan zlotu :

8.06. – czwartek :

  • od 14:00 przyjazdy, rejestracja, zakwaterowanie
  • 18:00 - 21:00 - kolacja w formie bufetu lub grilla
  • 21:00 - przywitanie zlotowiczów + kilka informacji

9.06. – piątek :

  • 09:00 - śniadanie
  • 10:00 - 10:30 - wyjazd na trasy
  • 16:00 -  pokaz
  • 17:00 - 18:30 - obiad
  • 20:30 - muzyka na żywo

10.06. – sobota :

  • 09:00 - śniadanie
  • 10:00 - 10:30 - wyjazd na trasy
  • 16:30 - zdjęcie grupowe ITT 2017
  • 17:00 - 18:30 - obiad
  • 18:30 - podziękowania i podsumowanie zlotu
  • 20:30 - muzyka na żywo

11.06. – niedziela :

  • 09:00 - 11:00 śniadanie
  •          - 14:00 - szerokiej drogi i  do zobaczenia

!! organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zmiany planu imprezy (w szczególności zmiany godzin i kolejności pozycji)

----------------------------------------------------------------------------------------------

Ważne informacje  :

  1. na zlot ITT mamy dla Was 298 miejsc (198 w domkach i 100 w namiotach)
  2. o zapisach decyduje kolejność rejestracji (gdyby miejsc miało braknąć)
  3. termin na rejestracje: do wyczerpania miejsc
  4. po zarejestrowaniu się 298-ego uczestnika formularz rejestracyjny przestanie działać i  kolejne rejestracje nie będą możliwe
  5. po zatwierdzeniu formularza rejestracyjnego otrzymacie e-mail z linkiem aktywującym rejestrację, który ważny będzie tylko przez 2 godziny (bo przez ten czas blokowane jest Wasze miejsce); po upływie tego czasu link przestaje działać, miejsce wraca do puli, a proces rejestracji trzeba przeprowadzić od początku
  6. po kliknięciu linku aktywacyjnego z maila otrzymacie drugi e-mail z potwierdzeniem rejestracji i nadanym Wam numerem ID, który od tej pory będzie Waszym identyfikatorem we wszelkiej ew. korespondencji oraz na samym zlocie
  7. jeżeli ktoś jedzie z pasażerem, to najpierw musi zarejestrować się kierownik, a w drugiej kolejności (osobno) pasażer wybierając podczas rejestracji, że jest pasażerem i podając numer ID ‘swojego’ kierownika – to ważne
  8. wpłaty za zlot będą możliwe od razu
  9. jedyną honorowaną formą płatności jest przelew i dostępne będą dwa rachunki bankowe: ZL i EUR
  10. terminem na dokonanie wpłaty za zlot jest 30 kwietnia 2017 r. !!!
  11. w ciągu trzech dni roboczych od zaksięgowania przez nas środków na koncie uczestnik otrzyma e-mail z potwierdzeniem wpłaty i od tej pory staje się pewnym i pełnoprawnym uczestnikiem zlotu
  12. w dniu 1 maja 2017 r. konta bankowe zostaną zablokowane, a lista uczestników zostanie zweryfikowana i uczestnicy bez wpłaty zostaną wykreśleni z listy, a ich miejsca wrócą do puli
  13. 8 maja b.r. ponownie uruchomiony zostanie formularz rejestracyjny z taką ilością wolnych miejsc, która zwolni się w powyższym procesie (chyba, że wszyscy zarejestrowani zapłacą w terminie). Nowo-zarejestrowani uczestnicy proszeni będą o niezwłoczną wpłatę 
    UWAGA - zmiana - będą  listy rezerwowe
  14. zwracamy szczególną uwagę na przelewy z zagranicy, które realizowane są nieco dłużej niż krajowe (nawet do 7 dni)
  15. jeżeli w ciągu 8 dni od wpłaty uczestnik nie otrzyma maila z potwierdzeniem, powinien niezwłocznie się z nami skontaktować
  16. osoby zainteresowane uczestnictwem w zlocie proszone są, aby trzymać się w/w terminów
  17. opłata za zlot obejmuje: 3 noclegi (wg wybranej opcji), 3 śniadania, 2 obiady, atrakcje, prezenty, nagrody, organizację imprezy
  18. podczas rejestracji należy zaakceptować , a po przybyciu na miejsce zlotu własnoręcznie podpisać regulamin zlotu (uczestnik otrzyma też drugi egzemplarz)

----------------------------------------------------------------------------------------------

Dodatkowe informacje  :

  • po przyjeździe na zlot należy w pierwszej kolejności zgłosić swój przyjazd organizatorom
  • celem zakwaterowania należy udać się do recepcji ośrodka i tam zameldować (podając swój nr ID oraz swoje dane personalne)
  • podczas trwania zlotu na terenie ośrodka dostępny będzie motocyklowy punkt serwisowy (cennik dostępny będzie na miejscu)
  • aby uniknąć kontroli ze strony ochrony podczas trwania zlotu na terenie ośrodka należy poruszać się z widocznym identyfikatorem
  • dla wszystkich przyjezdnych przygotowywana jest informacja o regionie czyli opis ciekawych miejsc w okolicy zlotu, które warto odwiedzić (decydując się np. na dłuższy pobyt w naszym kraju)
  • w ramach zlotu dla wszystkich uczestników bezpłatnie dostępne będzie kąpielisko, które jest na terenie ośrodka, sugerujemy więc zabrać stroje kąpielowe
  • na polu namiotowym będzie dostęp do sieci 230 V (ale przy 100 namiotach może być kłopot z dostępem do wolnego gniazdka, więc sugerujemy zabrać ze sobą rozgałęźniki)
  • zarząd ośrodka zapewnił nas, że piwo lane w barze nie będzie droższe niż 4,00 zł za 0.5 l, a kolacje będzie można kupić w cenie ok. 15,00 zł
  • zdjęcia pokoi w domkach i pawilonie :

          /zdjęcia/